Vecka 1

Hej. Då var man igång igen. Tänkte börja men en uppdatering angående min vecko planering. Låter det som en bra ide? Osäkert. Men det är jue bara jag och eventuellt någon när ute. Finns det ens någon som läser denna blogg? Har svårt att tro det. Men det gör inte mig något. Jag vill bara skriva. Vill bara ha något där det är "gömt" i internet världen. Där ingen kan hitta det... Flummigt inlägg, jo jag vet. Just nu en flummig och jobbig tid.


Nu är det nytt med att lägga ut veckor här på bloggen. Så jag börjar med att skriva vecka 1 och sen får vi se om det fortsätter.

Vecka 1

Måndag - 2-3 naturdietspåsar, ca 330 kcal (för 3 st), 2 promenader m. stavar, ca 30min (minst) styck. Eventuellt 1 timme på gymmet. 3 koppar kaffe. Tuggummi.

Tisdag - 2-3 naturdietspåsar, ca 330 kcal (för 3st), 1 promenad m. stavar, ca 1 timme. 3 koppar kaffe. Tuggummi.

Onsdag - 2 naturdieter, ca 220 kcal. 2-3 promenader m. stavar, 30 minuter minst per gång. 1 timme på gymmet, 3 koppar kaffe+tuggummi.  

Torsdag -
3 naturdieter, ca 330 kcal. 1 promenad m. stavar/ lätt joggning, ca 30 min. 3 koppar kaffe + tuggummi.  
Fredag -
2 naturdieter, ca 220 kcal. 2-3 promenader m. stavar, ca 30 st. 3 koppar kaffe + tuggummi.

Lördag - 3 naturdieter, ca 330 kcal. 1 promenad m. stavar + 1 joggning tur. Gymmet 1 timme. 3 koppar kaffe + tuggummi.  
 
Söndag -
3 naturdieter, ca 330 kcal. 2 promenader m. stavar, 3 koppar kaffe + tuggummi.

Schemat kan skilja något då jag kan bli inringd för jobb närsomhelst. Kommer förhoppningsvis berätta hur det går under veckans gång.

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Hejsan! Ville bara säga att jag tycker att du är en jätte stark tjej som orkar kämpa så mycket om vad du tror på. Själv har jag jätte svårt med mat och håller på sakta men säkert gå ner i vikt. Du inspirerar mig!

<3

2010-09-07 @ 14:40:10
Postat av: Mikaela

Hejdär!



Hittade bloggen när jag googlade på viktminskning och sådär..



Tänkte bara kolla om det verkligen blir bättre av att du tuggar tuggummi? är det inte så att man blir hungrigare av det?



kämpa på, du är inte ensam om att försöka gå ner i vikt :)

2011-07-03 @ 18:16:24
URL: http://pliinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0