Kossa!

Sitter är med en ångest som inte är utav denna värld. Illamående och jävligt korkad. Idag har jag varit på resturang med pappa och Daniel (nej det gick inte att undgå, var ett måste) så då tryckte jag äcklig schnizel med pommes till. Och jag vill baara spy efteråt. Sedan när vi kom hem så hade han köpt morotskaka till mig en sån där liten bit och den fick jag inte heller gå utan. Och när jag kom hem till mamma, ja då hade hpn köpt choklad, lyckades jag hålla mig ifrån den? Svaret är NEJ! Det här är vad jag ätit idag. Och det är långt över 300-500 kcal som jag ska ligga på under en dag. Det är är ta mig fan över 1000 kcal. Vad fan är det med mig? Jag orkar inte, jag vill spy, jag är en svag, äcklig och FET kossa. Hur kunde jag? Jag hade ju kontroll och jag bara släppte på den! Jag är en jävla idiot. Hur ska jag ta mig igenom natten? Jag måste se till att träna som tusan imorgon, minst 500 kcal ska förbrännas. Usch jag står inte ut med mig själv.



Den här kroppen kan jag ju glömma innan studenten. Nu är det bara 95 dagar kvar och jag har så många kilon kvar. Jävla ÄCKEL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0