Uppdatering.

Jag har tappat bort mig helt den här veckan. Allt har varit så himla jobbigt. Förlåt för att det har gått ut på er. Jag ska se till att skriva oavsett hur jag mår. Okej!? Vikten har int gått ner mer än 2 kg vilket gör mig irriterad. Det ska bli mer den här veckan. Men den vill helt enkelt inte. Men den måste. Jag måste få av mig alla kilon så fort som möjligt. Jag vill bli fin. Jag vill känna känslan när vågen står på 50 kg. Jag vill slippa gömma mig. Jag avskyr min kropp och det har jag altid gjort. Jag måste få allt bort. Och speciellt när det är studenten om ca 10 månader. Jag vill kunna gå i fina kläder som alla andra och bara va. Men kommer jag att få känna den här känslan? Jag måste det för annars kommer jag inte orka med att leva. Det är hemskt. Helt fucking hemskt. Så snälla låt mig få bli fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0