Eller?

Helvete vad jag mår illa. Hela tiden, sura uppstötningar är gärna med i bilden också. jag fattar inte. Men jag säger bara en sak. Det håller min aptit bort så jag är nöjd, så jag är ganska glad för det vill jag lova. Men jag har ett beskymmer. Min "mattant" frågade idag om jag inte skulle äta och dum som jag är tittar jag ner mot golvet och säger nej. Bara nej, är jag helt dum eller? Men hon verkade inte misstänka något som tur var. Men det kommer nog. Vi har gått i skolan i snart två/tre veckor? Och jag har inte ätit en enda gång i skolan sen vi började. Och är det någon som märker något så är det hon eftersom hon alltid står där och hjälper en men maten då jag är laktosintolerant. Herregud tänk om det kommer fram till min mentor. Nej men nu får jag väl lugna ner mig, jag kan spela bort allt. Jag är bra på alla lögner. Det här ska gå så bra så. Det vara bara en dum grej idag. Bara en grej som ingen borde haka upp sig på eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0