Det som inte fick hända.

Det som jag sa till mig själv att inte göra med har hänt. Inte bara en gång utan flera gånger. Det var länge sedan sist. Förra veckan åt jag makaroner och köttfärssås och blev sådär riktigt äcklad. Något som slutade med huvudet över toalettstolen. Hur kunde jag? Det värsta var att jag mådde så himla mycket bättre efteråt fram tillsdess att jag förstod vad jag hade gjort. Inte nog med det, det hände inte bara då utan två tre gånger under samma vecka. Och så har vi idag då. Dagen då jag kommer hem stoppar i mig en hel del pommes frites i ren hetsätning och slutar även här med att hamna ovanför toaletten. Men idag gick det inte riktigt som jag tänkt mig. Fick inte upp ett skit. Jag antar att jag inte mådde tillräckligt illa som jag annars brukar göra. Så nu sitter jag hör med en ångest stor som ett hus. Så det blir en lång promenad och cykling sen när mamma och lillebror har åkt ner till hans konfa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0