Håll er borta

Jag orkar inte mer. Men jag orkar inte ge upp heller. Varför blir allt jag gör fel? Jag gör allt med maten rätt. Ändå står vågen stilla eller på plus. Aldrig på minus. Varför? Snart är det stort 75 års kalas för farmor och farfar och sen fyller en tremänning år, men jag vill inte visa mig. Jag mår illa. Att se sig själv i spegeln är avskyvärt. Behöver någon, något rättare sagt vad som helst som kan stötta mig. Som verkligen är i min sitution. Jag är fet, jag vill inte vara det längre. PMS och ingen viktnedgång fy fan. Inte undra på att kompisar drar sig undan när jag har alla mina humörsvängningar. Igåt började mitt liv med rakbladen igen. De bästa vännerna jag någonsin haft. Sviker än aldrig när man väl har börjat.

Men jag säger bara en sak. Det är inte en lösning på ens problem. Man fastnar i skiten och kan inte släppa den sen heller så alla som tror att den kommer att lösa något, skippa det. För den kommer bryta ner er som fan om ni ger er in på det. Ni kommer få ångest efter varje gång ni gjort det och ni kommer må dubbelt så mycket dåligare om ni gör det. Så snälla, försök att hålla er borta, jag skulle göra vad som helst för att vrida tillbaka klockan ca 7 år. 7 år är bortkastade på några jävla rakblad. Snälla ta in den här för jag vill inte att ni ska vara om det här. Jag har varit fast i ca 7 år och det är ett rent helvete. Om inte för er skull gör det isåfall för min skull. Jag vill inte att ni ska behöva må så här. Det ska ingen behöva göra.

Jag sitter redan nergrävd i skiten och gräver mig ibland upp och ibland ner. Så är det bara och vissa tillfällen kan jag klara mig några månader medans andra klarar jag mig inte ens i ett dygn. Håller er borta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0