Varning!

Jag måste varna er lite om citronlemonaden. Igår var den helt okej. Men idag gick det INTE! Den kom upp igen lika fort som den åkte ner. Nej den där kanelen är något som jag tänker ta bort mina kära vänner. Aldrig igen det säger jag bara. Hädan efter får det bara bli utan kanel. För nej usch och fy och blä. Kanelen lägger sig som små klumpar lite här och var så det är absolut inte trevligt att svälja. Det var det inte iallafall för mig, kanske är annorlunda för er. Men it´s a big NO! Igår var det inte alls på det här viset, eller jo lite men inte lika mycket som idag. Så nu klarar jag inte av att känna lukten av kanel för då blir jag illamående eller så kräks jag igen. Bara att jag tänker på hur det smakade så får jag kräk reflexer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0