Galen.

Ångesten släppte aldrig igår, bara lite efter det att jag tog laxerande medel, men det hjälpte inte mycket så jag kunde inte somna förän halv sex. Hela veckan har jag sovit dåligt och ändå kan jag inte somna fast att jag är trött, jag blir galen. Jag måste få mig sömn så att jag kan bränna kalorier. Och jag måste vara utvilad tills skolan börjar på måndag. Men fortsätter det så här kommer jag inte vara det.

Idag fick jag en allergichock av ett äpple. Jag som har planerat att äta ett äpple lite då och då i skolan för att kunna skaka av mig misstankar från både klasskamrater och lärare. För känner jag mina klasskamrater rätt kommer de skvallra till min mentor så fort som jag äter dåligt. Så jag måste äta lite på lektionerna och sådär för att jag ska kunna säga till min mentor att hon har sett mig äta på lektionerna. Och då hade ett äpple varit perfekt. Men jag får väl ta med mig morötter och annat till lektionerna. Någon som har några andra tips? Hur ni brukar göra osv. ?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0