FAT!

Förövrigt fick jag äta tjockpannkaka idag också, så ångesten sitter i idag också. Men inte riktigt lika då jag tog mindre än igår. Så nu ska jag ta mitt laxerande droppar och sen lägga mig och se om man kan somna.

Dagens intag:

Frukost: -
citronlemonad
Lunch: tjockpannkaka
Middag: -
Mellanmål:
1 nektarin 57 kcal, 1 banan 104 kcal, 1 äpple 59 kcal.

Eftersom jag inte vet hur mycket tjockpannakakan har kalorier så sätter jag 500 kcal på den. Vilket betyder att jag har fått i mig 720 kcal.

Herregud. Inte undra på att vågen visade 4 hg mer nu på kvällen än i morse =( Jag har inte tränat idag heller, det ända jag har gjort är att jag har gått på stan och cyklat lite. Men det är absolut INTE tillräckligt. Så jag hoppas att jag inte har gått upp något när jag vaknar imorgon. I morde visade vågen på X5,0 och nu visade den på X5,4. Så ska det inte vara imorgon hoppas jag. Den ska ner så är det bara. I måndags när jag började visade vågen på X7,3. 

IMORGON SKA DET BLI EN SÅ MYCKET BÄTTRE DAG ÄN BÅDE IDAG OCH IGÅR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0