......

Jag ska snart på kalas och hur det ska gå har jag ingen aning om. Det kommer säkert sluta med att man hänger över toalettstolen. Vad ska man göra? Hur ska man klara av att sitta bland alla och äta? Jag hatar att äta bland folk. Och jag fick reda på att vi ska äta middag där. IDAG!. Efter att jag hade ätit min lunch. Hade jag vetat det här hade jag inte ätit igår eller idag. jag blir galen. Jag kommer få träna mig igenom hela natten. I natt tränade jag en timme och det gav en hel del, så det är jag jätte glad över. Men det kommer jag ha gått upp nu när vi ska bort. Jag vill inte. Jag vill bara inte. Rädda mig någon.

Kommentarer
Postat av: moi raspberrysmile

Svar: åh, ♥ tack så jättemycket :)!



att äta bland folk är bland det värsta som finns.

2009-08-23 @ 12:56:52
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0